Nog 2 weken! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Juliette Schoor - WaarBenJij.nu Nog 2 weken! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Juliette Schoor - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken!

Door: Juul

Blijf op de hoogte en volg Juliette

14 Februari 2014 | Nederland, Nijmegen

Namasté allemaal! Het aftellen is begonnen. Over 2 weken begin ik aan mijn avontuur in Nepal. Alle belangrijke papieren en spullen heb ik nu bij elkaar verzameld. Nu ben ik nog bezig met het inzamelen van geld, door het verkopen van spullen.

De tussenstand van mijn crowdfunding activiteiten is €97,50 en ik heb nu nog enkele dingen lopen waarmee ik nog wat geld mee kan inzamelen. Zo heb ik nog wat spullen die ik kan verkopen, een oud spaarzegelboekje van de AH en statiegeldflessen.
Volgende week laat ik ook een t-shirt bedrukken met het logo van Het LAC, het Leer- en Adviescentrum, met én over dieren. Het LAC geeft voorlichting over het welzijn van dieren, brengt ouderen samen met dieren en geeft advies bij probleemgedrag. Het LAC wil mij voor €100,- sponsoren als ik tijdens mijn reis een t-shirt draag met hun logo. Superleuk! :D

Ik heb er onwijs veel zin in! Het wordt wel een hele reis naar het dorp waar ik zal verblijven. Vrijdag 28 februari vlieg ik om 19:45 eerst naar Frankfurt, om daar over te stappen op de vlucht van 22:05 naar Doha, om daar weer over te stappen op de vlucht van 13:10 naar Kathmandu. Daar kom ik zaterdag 1 maart om 20:00 aan. En dan moet ik dus nog van Kathmandu naar Pokhara en van Pokhara naar Ghandruk. Hierover vertel ik meer in mijn volgende verslag!

Namasté








Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Juliette

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 4152

Voorgaande reizen:

25 Maart 2019 - 05 Augustus 2019

Stage Finland

28 Februari 2014 - 28 Maart 2014

Vrijwilligerswerk Nepal

Landen bezocht: