Nog 2 dagen! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Juliette Schoor - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Juliette Schoor - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen!

Door: Juul

Blijf op de hoogte en volg Juliette

26 Februari 2014 | Nederland, Nijmegen

Ooh het duurt nu echt niet lang meer! Wat is de tijd snel gegaan. Eigenlijk had ik afgelopen vrijdag al een verslag willen typen, maar ik was zo druk in m'n hoofd dat het er niet meer van gekomen was. Afgelopen zondag stond ik namelijk met mijn schoonouders op de rommelmarkt in het Honigcomplex. Ik zag het zaterdagavond even helemaal niet meer zitten: vroeg opstaan, naar die hal toe rijden, spullen sjouwen en dan de hele dag een beetje zitten en kijken. Ik had ook best wat spullen die ik niet zomaar voor een prikkie wilde verkopen, dus ik twijfelde of het wel wat op zou leveren. Nou, ik zat er mooi naast! Toen ik om 3uur daar weg ging had ik 100 euro verdiend!

Die middag ging ik ook nog naar m'n moeder toe, want die vierde haar verjaardag samen met haar partner. Van de ooms en tantes die er ook waren heb ik toen ook nog eens 100 euro gekregen! Superlief! Echt heel fijn :)

Oke nog even over mijn aankomst in Nepal.
Zaterdag 1 maart om 20.00u kom ik aan op het vliegveld in Kathmandu. Daar staat dan iemand van Hotel Excelsior op mij te wachten. In dit hotel zal ik mijn eerste nacht verblijven.
Zondagochtend om 6.20u (nèt voor zonsopkomst) zal er iemand van Projects Abroad mij bij het hotel komen ophalen en naar het busstation brengen, want dan begint mijn reis naar Pokhara. Ik zal 7 tot 9 uur onderweg zijn. In Pokhara zal ik weer opgepikt worden door iemand van Hotel Middle Path. Ook hier zal ik een nacht verblijven. Ik kom waarschijnlijk rond half 3 aan (als ik uitga van 8u reistijd), dus dan kan ik Pokhara nog wel even verkennen, totdat de zon onder gaat (rond 18.00u).
Maandag 3 maart zal ik na anderhalf uur in een jeep en 1 á 2 uur lopen Ghandruk bereiken.

Het is een hele reis, maar dan heb ik wel al een hoop gezien! Dus ik heb er zin in! :)

Mijn volgende reisverslag zal ik denk ik pas schrijven als ik in Nepal ben, maar dat zien jullie vanzelf ;)

Namasté !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Juliette

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 4152

Voorgaande reizen:

25 Maart 2019 - 05 Augustus 2019

Stage Finland

28 Februari 2014 - 28 Maart 2014

Vrijwilligerswerk Nepal

Landen bezocht: